"Binnen een dag werd ik gekoppeld aan een professional. Delft voor Elkaar vond de antwoorden op mijn vragen."
Letty, Buitenhof

Hulp en advies

Ik heb een (hulp)vraag

Onze cliëntondersteuners (cliëntondersteuning en maatschappelijk werk) ondersteunen en begeleiden inwoners bij hulpvragen op het gebied van bijvoorbeeld zorg, welzijn, financiën en vervoer. Stel je vraag of maak een afspraak met een van onze cliëntondersteuners via 015 760 02 00 of via info@delftvoorelkaar.nl.

Ook houden de cliëntondersteuners wekelijks spreekuur op onze wijkcontactpunten; loop gerust bij hen binnen.

Ik heb een vraag over zorg

Lees meer

Ik heb een vraag over veiligheid

  • Veilig Thuis is het advies- en meldpunt voor iedereen die te maken heeft met huiselijk geweld of kindermishandeling
  • Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
  • Wetswinkel Delfland voor gratis juridisch advies, open inloop maandag- en woensdagavond
  • Instituut Sociale Raadslieden (ISR) voor gratis juridisch advies over o.a. werk en uitkeringen

  • Veiligheid.nl zet zich in om het leven van miljoenen mensen veilig(er) te maken

Lees meer

Ik wil wat doen

Kunnen we je nog ergens mee helpen?
Voor al je vragen kun je contact opnemen met de Frontoffice van Delft voor Elkaar. Onze medewerkers helpen je graag verder of verbinden je, indien nodig, direct door naar de juiste persoon.

De Frontoffice is bereikbaar via 015 760 02 00 of via info@delftvoorelkaar.nl.

Daarnaast houden onze medewerkers wekelijks inloopspreekuren in onze wijkcontactpunten. Loop gerust binnen; een afspraak maken is niet nodig.

Onze dienstverlening is gratis.