Durf te vragen aan Delft voor Elkaar (met voorbeelden)

U kunt bij Delft voor Elkaar terecht met al uw vragen. Of het nu gaat om vragen omtrent de huidige Corona situatie of over uw persoonlijke situatie. Heeft u hulp nodig of wilt u juist hulp bieden? Medewerkers van Delft voor Elkaar geven persoonlijk advies, denken mee over een oplossing of verwijzen u door.

Hieronder vindt u voorbeelden van vragen waarvoor u bij ons terecht kunt. Staat uw vraag er niet bij? Geen zorgen: ook uw vraag kunt u aan de professionals van Delft voor Elkaar stellen. Bel 015 7600 200 of mail info@delftvoorelkaar.nl ons gerust; wij helpen u graag verder.

  • Ik ben bang dat ik Corona heb, wat moet ik doen?
  • Kan ik een afspraak maken met een maatschappelijk werker?
  • Mijn kinderen zitten thuis en maken ruzie, wat kan ik doen?
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn kinderen hun huiswerk maken?
  • Mijn man en ik liggen in een scheiding, maar nu is hij de hele dag thuis. Bij wie kan ik mijn verhaal kwijt?
  • Ik voel me eenzaam nu niemand op bezoek kan komen. Met wie kan ik even praten?
  • Is er iemand die boodschappen voor mij kan doen?
  • Wie kan mijn hond uitlaten nu ik door het Coronavirus niet het huis uit kan?
  • Mijn geld is op, maar ik heb boodschappen nodig. Hoe kom ik aan geld?
  • Mag mijn baas mij zomaar ontslaan en wat moet ik nu?
  • Ik heb hulp nodig bij het aanvragen van een bijstandsuitkering en WW. Wie kan mij helpen?
  • Ik wil toeslagen aanvragen, kunt u mij daarbij helpen?
  • Ik heb geen overzicht in mijn administratie. Wie kan mij daarbij helpen?
  • Hoe weet ik nou wat ik kan uitgeven, zonder dat ik in de schulden kom?

Cliëntondersteuning

De cliëntondersteuners van Delft voor Elkaar blijven ook in deze periode telefonisch (015 760 02 00) en per e-mail (info@delftvoorelkaar.nl) van maandag t/m vrijdag bereikbaar voor al uw vragen. Zij pakken nieuwe aanmeldingen op, houden telefonisch intakegesprekken en ondersteunen u waar mogelijk.